Winkelmandje
Home Klantenservice Verzending & levering         

Verzending & levering

Staat u op het punt om iets te bestellen bij ons? Dat vinden we leuk! Mogelijk heeft u nog een vraag over de verzending of levering van uw producten. Hier vindt u een aantal veelgestelde vragen.

Waar kan ik producten laten bezorgen?

Uiteraard bij u thuis! Maar ook:

  • Op werk
  • Bij de salon
  • Bij de groothandel

Waar u het pakket ook naartoe wilt versturen, het kan wereldwijd met onze bezorgpartner DHL.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

We streven ernaar om uw product binnen 1 á 2 dagen te verzenden. Weliswaar streven wij ernaar om binnen 24 uur te verzenden, indien de producten op voorraad zijn. Wij verzenden maandag tot en met vrijdag, in het weekend worden er geen pakketten verzonden. We kunnen uw pakket wereldwijd verzenden! 

Helaas kan het soms erg druk zijn bij DHL. Daarom kunnen wij niet altijd bovenstaande levertijden garanderen. Gelukkig kunt u de actuele informatie over uw bestelling altijd terugvinden met de Track-en-Trace-gegevens.

Tip: Meestal kunt u zelf een bezorgmoment kiezen, zo voorkomt u dat uw pakket wordt bezorgd wanneer u niet aanwezig bent!

Betaal ik verzendkosten op jullie site?

De kosten voor verzending worden bij het afrekenen aan u doorberekent. De kosten zijn afhankelijk van het gewicht en het land waar uw bestelling naartoe gaat.

Voor onderstaande bedragen wordt uw pakket met veel liefde samengesteld en verzonden naar de door u gekozen bestemming.  

Verzendkosten Nederland
DHL tot 30kg €6,95

Verzendkosten België
DHL tot 30kg €12,50

Dit zijn de meest gangbare prijzen voor verzending, heeft uw pakket een andere bestemming of ander gewicht dan hier genoteerd dan zal dat bij de kassa voor u berekend worden. 

Bestelling afhalen Heeft u een online bestelling geplaatst die u graag in de winkel wilt ophalen? Dat kan! U kunt de bestelling afhalen zodra u de bevestiging voor afhalen heeft ontvangen. Uw bestelling is af te halen op: Zeemanstraat 5, 2991 XR te Barendrecht. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Het annuleren van uw bestelling is mogelijk zolang uw bestelling nog niet verzonden is óf wanneer uw betaling nog niet is verwerkt. Annuleert u de bestelling nadat deze door ons is verwerkt of verzonden, dan is ons retourbeleid van toepassing.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zodra een bestelling is geplaatst kan deze gewijzigd worden. Doe dit wel zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling. Zodra het pakket is verzonden, kunnen wij geen wijzigingen meer aanbrengen. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen raden wij aan om contact op te nemen middels het contactformulier of bel naar 0180-84880. 

De Track-en-Trace-gegevens van mijn bestelling zijn onbekend. Wat nu?

Zodra uw bestelling is overgedragen aan onze bezorgpartner en onderweg is naar bestemming, veranderd de Track-en-Trace-status. Bekijk uw Track-en-Trace-gegevens op een later moment nog eens, of ververs de pagina af en toe. Grote kans dat u de status dan wel kunt zien.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Dat is geen enkel probleem! Na een mislukte bezorgpoging laat de postbezorger een briefje in uw brievenbus achter. Ook ontvangt u een e-mail met de melding dat de postbezorger er niet in geslaagd is om de bestelling te bezorgen. De bestelling wordt dan afgeleverd bij een DHL ServicePoint bij u in de buurt of bij uw buren. U heeft dan 7 dagen om de bestelling bij uw ServicePoint op te halen.

Benieuwd naar uw dichtstbijzijnde ServicePoint? Klik dan hier!

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Als u, uw bestelling nog niet heeft ontvangen, dan kunt u het beste eerst de Track-en-Trace-gegevens van uw bestelling raadplegen. Is de status ‘Onderweg’? Dan moet u nog even geduld hebben. Grote kans dat u binnen een paar dagen uw bestelling in huis hebt. Neem contact met ons op zodra dit echt langer duurt óf als de Track-en-Trace-gegevens onjuist of niet duidelijk zijn. Wat zijn dan de vervolgstappen?

Stap 1: DHL gaat onderzoek doen naar de bestelstatus. Dat duurt vaak even. Hier geldt: geduld is een schone zaak

Stap 2: Wij zullen u binnen 5 werkdagen een update geven over de status. Dank voor het geduld.

Indien uw bestelling in de tussentijd alsnog aankomt, horen wij dat graag van u. U kunt ons een mail sturen of even bellen. Klik hier voor al onze contactgegevens.

Ik heb een incomplete bestelling ontvangen. Wat nu?

Dit is vervelend, maar het kan weleens gebeuren. Wij zijn ten slotte ook maar mensen. Het beste wat u in deze situatie kan doen is contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ons bereiken via +31108484363 óf neem contact op via het contactformulier. Dan maken we dit voor u in orde!

Ik heb een defect product ontvangen. Wat nu?

We vinden het erg vervelend als uw pakket beschadigd aankomt en helpen u graag verder met een passende oplossing.

Specificeer uw probleem bij het invullen van het contactformulier, zorg ervoor dat in ieder geval onderstaande informatie in de mail staat;

  • Bestelnummer
  • Een duidelijke omschrijving van het probleem of het defect
  • Minimaal 1 duidelijke foto van het defect

Na ontvangst van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. U mag uw beschadigde pakket retour sturen, hiervoor krijgt u na ons contact een retourcode toegestuurd. Met deze retourcode kunt u het product of pakket kosteloos terugsturen.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem even contact op met onze klantenservice via +31108484363 óf vul het contactformulier in.